Un loc pentru noi. 14 Aprilie

de Max Lucado.

„În casa Tatălui Meu sunt multe locuinţe. Dacă n-ar fi aşa, v-aş fi spus. Eu Mă duc să vă pregătesc un loc.” Ioan 14:2

Isus merge de la inimă la inimă, întrebând dacă poate să intre …

Adesea El este primit. Cineva deschide larg uşa inimii sale şi Îl invită să rămână. Şi acelei persoane Isus îi face o promisiune: „În casa Tatălui Meu sunt multe locuinţe.”

„Eu am destul loc pentru voi,” spune El… Noi Îi facem loc în inimile noastre, iar El ne face loc în casa Lui.

1 din 365 de devoţionale în Everyday Blessings

Cristina Chirculescu

Lasă un răspuns

