Nu este drept. 11 Martie

de Max Lucado.

Călăuzeşte-mă în adevărul Tău, învaţă-mă, căci Tu eşti Dumnezeul mântuirii mele! Psalmii 25:5

„Nu este drept!”, spunem noi. Nu este drept că m-am născut în sărăcie sau că eu cânt atât de prost sau că alerg atât de încet. Dar balanţa vieţii a fost pentru totdeauna înclinată în partea cinstei atunci când Dumnezeu a plantat pomul în Grădina Edenului. Toate plângerile au fost reduse la tăcere când lui Adam şi descendenţilor lui li s-au dat voinţă liberă, libertatea să facem orice alegere veşnică dorim. Orice nedreptate din această viaţă este compensată de onoarea de a ne alege destinul în viaţa următoare.

1 din 365 de devoţionale în Everyday Blessings

Cristina Chirculescu

Lasă un răspuns

