Un dar măreț. 7 Martie.

de Max Lucado.

„Eu voi fi Tatăl vostru, iar voi veţi fi fiii şi fiicele Mele, zice Domnul cel Atotputernic.” 2 Corinteni 6: 18

Dumnezeu a făcut ceea ce nici n-am îndrăzni să visăm. A făcut ceea ce nici nu ne-am putea imagina. A devenit om pentru ca noi să ne încredem în El. El a devenit un sacrificiu pentru ca noi să-L cunoaștem. Și El a înfrânt moartea pentru ca noi să-L urmăm pe El…

Numai un Creator dincolo de gardul logicii ar putea să ofere un așa dar al dragostei.

1 din 365 de devoţionale în Everyday Blessings

M.Z.

2 răspunsuri la „Un dar măreț. 7 Martie.

  1. În afara subiectului… caurmare a lansarii apelului dvs, am adăugat acest blog la lista mea blogrol, daca ati dori sa afisey un banner in schimb, va rog sa imi lasati un URL.

Lasă un răspuns

