Moartea: Datorită lui Christos, poți să-i faci față. de Max Lucado

Așa cum sunt operațiile, a mea a fost departe de a fi cea mai riscantă. Însă orice procedură ce necesită patru ore de sondări în interiorul inimii tale este îndeajuns pentru a justifica mai multă rugăciune. Așa că, în ajunul operației mele, Denalyn, eu și câțiva prieteni buni s-au oferit să fie de partea noastră. Eram cazați la un hotel apropriat de clinica Cleveland din Ohio. I-am cerut lui Dumnezeu să binecuvânteze doctorii și să vegheze asupra asistentelor. După ce am mai vorbit de una și de alta pentru câteva minute, ei mi-au urat însănătoșire grabnică și și-au luat rămas bun. Aveam nevoie să mă duc la culcare mai devreme. Însă înainte de a putea să adorm, am dorit să mai rostesc încă o rugăciune…singur.

Am luat liftul până jos pe hol, am găsit un colț liniștit și am început să mă gândesc.  Ce-ar fi dacă operația merge greșit? Ce-ar fi dacă aceasta este ultima mea noapte pe pământ? Este careva cu care ar trebui să mă împac? Trebuie să sun vreo persoană pentru a pune lucrurile la punct? Nu m-am putut gândi la careva. (Așa că, dacă te-ai gândit că ar fi trebuit să te sun pe tine, îmi pare rău. Poate că ar trebui să vorbim.)

Apoi am scris scrisori către soția și fiicele mele, fiecare începând cu fraza “Dacă citești acest lucru, ceva a mers greșit în operație.”

Apoi Dumnezeu și cu mine am avut cea mai onestă discuție dintre toate. Am început cu o recapitulare a primei mele jumătăți de secol. Detaliile te-ar plictisi, însă pe noi ne-au amuzat. I-am mulțumit pentru harul peste măsură și pentru o soție care descinde din îngeri. Contabilizarea propriilor binecuvântări ar fi putut dura toată noaptea și amenințau să facă chiar acest lucru. Așa că am încetat și m-am rugat în felul următor: Sunt în mâini bune, Doamne. Doctorii sunt pregătiți; echipa este experimentată. Insă, chiar cu cea mai bună îngrijire se întamplă tot felul de lucruri. Aceasta ar putea fi ultima mea noapte în această versiune a vieții și aș vrea să știi că, dacă ăsta-i cazul, sunt okay.

Și m-am dus la culcare. Și am dormit ca un copilaș. După cum au ieșit lucrurile, mi-am revenit din operație și iată-mă, puternic ca întotdeauna, încă bătând la tastatura calculatorului. Totuși, un lucru este diferit. Aceasta chestiune legată de muritul curajos?

Cred că am s-o fac.

Fie ca tu să faci la fel.

From
Fearless
© (Thomas Nelson, 2009),
Max Lucado

M.Z.

Lasă un răspuns

