Du-te la Dumnezeu. 5 Februarie

de Max Lucado

Este vreunul dintre voi în suferinţă? Să se roage! Iacov 5:13

Ți-ai dus dezamăgirile la Dumnezeu? Le-ai împărtășit cu vecinul tău, cu rudele tale, cu prietenii tăi. Dar, le-ai dus la Dumnezeu?

Înainte să te duci în altă parte cu dezamagirile tale, du-te la Dumnezeu.

1 din 365 de devoţionale în Everyday Blessings

M.Z.

2 răspunsuri la „Du-te la Dumnezeu. 5 Februarie

  1. Mi-este rusine sa recunosc ca nu intotdeauna imi duc dezamagirile mele intai inaintea lui Dumnezeu .. insa ce bine ar fi daca intai si intai am apela la Dumnezeu atat cu probleme si dezamagiri cat si cu bucurii .. asa ne-am scuti de multa suferinta si pacate..

    • Cu siguranta asa este. Numai Dumnezeu poate interveni cu adevarat in durerile si problemele noastre.

Lasă un răspuns

