Tu ai o alternativă. 17 Ianuarie

de Max Lucado.

„Dorinţa mea puternică şi speranţa mea este… să-L slăvesc pe Cristos în trupul meu, fie prin viaţa mea, fie prin moartea mea” Filipeni 1:20

Ar fi fost frumos dacă Dumnezeu ne-ar fi lăsat să comandăm viața precum comandăm un meniu. Aș vrea sănătate bună și un coeficient mare de inteligență. Renunț la aptitudinile muzicale însă dă-mi un metabolism rapid…

Ar fi fost frumos. Dar nu s-a întâmplat. Când vine vorba de viața ta pe pământ, nu ai avut o vorbă de spus sau vreun vot.

Dar când vine vorba de viața după moarte, ti s-a dat. În cartea mea, asta îmi pare un târg bun. N-ai fi de acord?

1 din 365 de devoţionale în Everyday Blessings

M.Z.

Lasă un răspuns

