Zbaterile mele sunt despre El. de Max Lucado

Zbaterile mele sunt despre ElCum rămâne cu zbaterile tale? Ar fi vreo șansă, vreo posibilitate ca să fi fost ales să te zbați pentru gloria lui Dumnezeu? Cu privire la Hristos, ți s-a dat harul nu „numai să crezi în El, ci să și pătimești pentru El”(Filipeni 1:29)?

Aici este un indiciu. Rugăciunile tale par să nu fie ascultate? Ceea ce ai cerut și ceea ce ai primit parcă nu se potrivește? Să nu crezi că Dumnezeu nu ascultă. O face într-adevăr. S-ar putea să aibă planuri mai mari.

Iată altul. Sunt oamenii întăriți de zbaterile tale? Un prieten de-al meu poate să raspundă afirmativ. Cancerul său consuma mai mult decât trupul sau; îi mânca credința. Cererile fără răspuns îl nedumereau. Era confuz datorităcreștinilor bine intenționați. „Dacă ai credință,” spuneau ei, „vei fi vindecat.”

Nici o vindecare n-a venit. Doar mai multă chemo, greață și întrebări. El a presupus că vina este credința mică. I-am sugerat un alt răspuns. „Nu este despre tine,” i-am spus. „Camera ta de spital este un spectacol pentru Creatorul tău. Credința ta în fața suferinței ridică volumul cântecului lui Dumnezeu.”

Oh, dacă ai fi putut vedea eliberarea de pe fața sa. Să știe că nu l-a dezamăgit pe Dumnezeu și că Dumnezeu nu l-a dezamagit pe el- aceasta a făcut diferența. Văzându-și suferința prin prisma planului suveran al lui Dumnezeu a dat condiției sale un simțământ de demnitate. Și-a acceptat cancerul ca pe o îndatorire venită din cer: un misionar în zonă de cancer.

O săptămână mai tarziu l-am văzut iarăși. „L-am reflectat pe Dumnezeu”, a spus, zâmbind prin chipul subțire, „asistentei, doctorilor, prietenilor mei. Cine știe cine a avut nevoie să-L vadă pe Dumnezeu, însă eu am facut tot ce a ținut de mine ca El să fie văzut.”

Bingo. Cancerul său a făcut parada puterii lui Isus chiar pe Strada Principala a acestei lumi.

Dumnezeu folosește ce dorește pentru a-Și arăta gloria. Cerurile și stelele. Istoria și națiunile. Oameni și probleme.

Mai degrabă decât să nu-ți accepți problema, exploreaz-o. Meditează la ea. Și mai mult decât toate, folosește-o. Folosește-o spre slava lui Dumnezeu.

Prin problemele tale și ale mele, Dumnezeu să fie văzut.

From
It’s Not About Me
© (Thomas Nelson, 2007),
Maxlucado.

M.Z.


2 răspunsuri la „Zbaterile mele sunt despre El. de Max Lucado

  1. Pingback: Zbaterile mele sunt despre El. de Max Lucado « ~Big Brother~

  2. Pingback: Matt Chandler, un misionar în zonă de cancer. « ~Big Brother~

Lasă un răspuns

