Mesajul meu este despre El. de Max Lucado

Mesajul meu este despre ElCererea a venit când aveam douăzeci de ani. „Poţi să vorbeşti tinerilor bisericii noastre?” Nu vorbim de evanghelizări ample aici. Gândeşte mai ales în termeni de câţiva copii adunaţi în jurul unui foc de tabăra din vestul Texasului. Eram nou în credinţă, deci, nou în privinţa puterii credinţei. Mi-am spus povestea, şi, minunează-te, au ascultat! Unul chiar s-a apropiat de mine după şi a spus ceva de genul, „Ce ai spus, m-a mişcat Max!” Pieptul mi s-a ridicat şi picioarele mi s-au miscat cu un pas în direcţia centrului atenţiei.

Dumnezeu m-a ghiontit mereu de atunci.

Unii dintre voi nu fac legatura. Lumina reflectoarelor nu te atrage pe tine. Tu şi Ioan Botezătorul cântaţi aceaşi melodie: „Trebuie ca El să crească iar eu sa ma micşorez”(Ioan 3:30). Dumnezeu să te binecuvânteze. Te-ai putea ruga şi pentru noi ceilalţi. Noi dependenţii de aplauze le-am făcut pe toate: asocieri cu nume mari, cântat puternic, îmbrăcare pentru a arăta de primă clasă, ori pentru a arăta cool, citări de autori pe care nu i-am citit vreodată, vorbit din greacă, pe care n-am studiat-o vreodată. În ce priveşte viaţa mea, cred că satan antrenează batalioane de demoni pentru a ne şopti o întrebare în urechi: „Ce cred oamenii despre tine?”

O întrebare mortală. Ce cred ei despre noi nu contează. Tot ce contează este ceea ce cred ei despre Dumnezeu. Dumnezeu nu-Şi va împărţi slava cu altul (Isaia 42:8). Data viitoare când ai nevoie de o ghionteală din centrul atenţiei, reţine: Eşti doar o verigă dintr-un lanţ, o verigă neimportantă.

Îţi aduci aminte de ceilalţi mesageri pe care Dumnezeu i-a folosit?

Un magar să-i vorbeasca lui Balaam (Numeri 22:28).

Un toiag-transformat-în-şarpe pentru a-l provoca pe Faraon (Exod 7:10).

El a folosit vaci îndărătnice să facă diferenţa în privinţa reverenţei şi un peşte mare să facă diferenţa în cazul predicatorilor împotrivitori (1 Samuel 6:1-12; Iona 1:1-17).

Dumnezeu nu are nevoie de tine sau de mine pentru a-Şi face treaba. Noi suntem mesageri trimişi, ambasadori prin bunatatea Sa, nu prin inteligenţa noastra.

Nu este vorba de noi, şi Îl mânie când credem că este.

Noi, cărora ne-a fost încredinţată Evanghelia nu îndrăznim să căutam aplauze ci mai degrabă deviem aplauzele. Pentru că mesajul nostru este despre Altcineva.

From
It’s Not About Me
© (Thomas Nelson, 2007),
Maxlucado.

M.Z.

One response to “Mesajul meu este despre El. de Max Lucado

  1. Pingback: Mesajul meu este despre El. de Max Lucado « ~Big Brother~

Lasă un răspuns

